onsdag 10. februar 2010

Regn faktisk!

Heisann!Idag var det faktisk regn i vaaknet til.jeg som var saa smart og skyllet sandalene mine i bassenget igaar,tok dem ikke inn..saa idag ble de tykke joggesko paa meg..det har vaert inntrykk paa forsjellige maater.det er mye som maa synke, som store inntrykk du kan glemme om aa se i Norge. Fattigdom, tigging i lyskryssene og mye, mye mer. Idag reiste vi ut til Robben Island hvor Nelson Mandela satt. Det var inntresangt aa se hvordan de hadde det.hoere paa hva tidsvitnet hadde og si ogsaa. Idag var det litt kjoligere temperaturmessig. Det var herlig med litt avkobling fra den svette og intense varmen.naa har vi nettopp spist middag, og tror jeg snart gaar og legger meg.blir totalt utslitt og trott av inntrykk og ikke minst varmen.jeg har det bra, og haaper alle dere hjemme har det ogsaa!

Marie :)

1 kommentar:

  1. Hei Marie. Kjekt å lese hva dere gjør om dagene. Kos dere videre og hils. Kjekt med blogg, da får vifølge med hva dere gjør:-)
    hilsen Susanne

    SvarSlett