tirsdag 16. februar 2010

ny uke nye muligheter??

idag er det tirsdag, og vi har faatt litt duskeregn.min verts-far sa idag tidlig at trafikken ble helt kaotisk med litt sommerreng, som ikke forer til vannplaning!litt morsomt og tenke paa..dette er vi vant til, men folkene her nede faar panikk bare det faller noen faa draaper paa ruta.nok om det..naar vi kom til skolen, moette vi de andre jentene, og satt paa laerer rommet en stund mens vi ventet paa og faa komme til #jewlery-class# vi begynte paa en ring av 3 lag-plast. jeg ble mildt sagt irritert, og brukte at jeg hadde av krefter for aa faa den lille tynne stikksagen gjennom dette tykke materialet..bl eikke ferdig idag..saa gikk vi ut for aa faa oss litt mat, og etterpaa hadde vi en lang samtale med laererne om resten av oppholdet.det er faktisk bare en uke igjen!!! naa sitter jeg og blir servert is, saa tror jeg skal gaa og vaere litt mer sosial! snakkes alle sammen :)

MARIE

1 kommentar:

  1. Heisan:)Ja de får nyta veret for det er stadig vinter her nord:).Me har det bra alle samam.har de vore på Safari eller? mykje så skjer forstår eg.........Kosa dokka adle i hob!
    Helsing adle i heimen på Lye

    SvarSlett