lørdag 13. februar 2010

Raskt innlegg

Hei!naa er det helg, og vi har vert ute aa handlet..jeg maa inromme at det begynner aa bli litt kjedelig..de har nesten bare det samme i butikkene.fant litt kler til meg og mine sosken :) jeg bl elitt forvirret for jeg fikk en telefon om safarien var imorgen!jeg trodde det var neste sondag..men vi fikk ordne alt, saa naa skal jeg bli hentet nede i byen og bli fraktet til et gjestehus, for imorgen er det tidlig opp, og kjoring til safarien! gleder meg utrolig mye..veret er stabilt med 25 varme, herlig! (til min familie:kan dere senne en mail eller noe viss dere har faatt mellingene mine??litt forvirret..)

Marie

3 kommentarer:

  1. Hei Marie, det er veldig kjekt å følge med på bloggen deres. Dere skriver veldig bra, og det virker som dere har det helt topp. Du etterlyser mail fra familien. Margot snakket idag med din mor, de har ikke hatt mulighet til hverken å lese eller sende mail til deg fordi de har problemer med PC (eller intenettforbindelse) hjemme. Vi skulle hilse så mye til deg å si at alt står bra til hjemme. Ønsker dere alle et fortsatt fint opphold. Hilsen Margot og Ingmund (foreldre til Ida H.)

    SvarSlett
  2. Hei alle saman::)Vore tull med internettet her i heimen krise.............men alt står bra til her i kalde nord.litt snø ellers stuller me i det vante.Far har kome frå rally i sverige og Astrid skal operera i tåa i morgon...stakkar henne....(Gildt å høyra frå dykk alle saman mest som eg vert rørt av alt de får oppleva,håper det er mange fine bilete....å du som får vera med på safari,draumen du har hatt lenge Marie:)Kosa deg mykje.Kniba å goe helsingar frå adle i heimen:)

    SvarSlett
  3. Hi. If you are still interested with this program. I am very much willing to assist you with that. I am looking forward for your response. Follow the link to see details. Thank you!

    SvarSlett