fredag 12. februar 2010

En uke siden vi kom!

tiden gaar veldig fort.vi har allerede vaert her i en uke..sykt og tenke paa.naa sitter vi paa en innestengt internet cafe uten facebook eller mail..litt kjipt.vi har holdt paa med et prosjekt som gikk ut paa aa lage Mandela i smaa papirbiter paa et gigantisk stort ark/papp ting..Svaert!!Ble nettopp ferdig.det skal vi vise frem til rektorene som kommer fra norge paa mandag.ellers skulle vi opp paa fjllet idag, men det er overskyet og litt vind, og da gaar ikke kabelbanen opp..skoledagen er ferdig 13.00, og etterpaa skal jeg,rachel og Katherine som vi bor hos til China-town.Spennende! Idag paa toget fikk vi oss litt av en opplevelse..Det var saa fult at folkene hang ut dorene, og jeg ble pressett sammen mellom 2 store damer!glad naar vi endelig var fremme etter 30 min..

kos dere alle sammen, saa snakkes vi!

Jeg skal forresten paa safari!!!gleder meg syyyykt :) Marie

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar